Forum www.zenonia.fora.pl Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Mega magic prison i Super magic prison

 
Odpowiedz do tematu    Forum www.zenonia.fora.pl Strona Główna » Propozycje OTS Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Mega magic prison i Super magic prison
Autor Wiadomość
powalony23
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Bydgoszcz

Post Mega magic prison i Super magic prison
Przydało by się do pvp ;]

No to łapcie :
Do Mega Magic Prison
data/spells/scripts i robimy mega magic prison.lua a w nim
Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1498)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

teraz wklejamy do data/spells/spells.xml
Kod:

<rune name="Mega Magic Prison" id="2272" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="mega magic prison.lua"></rune>

Super Magic Prison
data/spells/scripts i robimy super magic prison.lua a w nim
Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

teraz wklejamy do data/spells/spells.xml

<rune name="Super Magic Prison" id="2296" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="super magic prison.lua"></rune>

Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uwaga !
Testowałem u siebie na silniku 8.1 ale podejrzewam że powinno też działać na 8.54 , jak nie będzie działać to troche "zmodernizuje" :]


Post został pochwalony 0 razy
Pią 17:01, 26 Lis 2010 Zobacz profil autora
Brazol
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skątowni :]

Post Re: Mega magic prison i Super magic prison
powalony23 napisał:
Przydało by się do pvp ;]

No to łapcie :
Do Mega Magic Prison
data/spells/scripts i robimy mega magic prison.lua a w nim
Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1498)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

teraz wklejamy do data/spells/spells.xml
Kod:

<rune name="Mega Magic Prison" id="2272" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="mega magic prison.lua"></rune>

Super Magic Prison
data/spells/scripts i robimy super magic prison.lua a w nim
Kod:

local combat = createCombatObject()
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_DISTANCEEFFECT, CONST_ANI_ENERGY)
setCombatParam(combat, COMBAT_PARAM_CREATEITEM, 1499)
local arr = {
{1, 1, 1},
{1, 2, 1},
{1, 1, 1}
}
local area = createCombatArea(arr)
setCombatArea(combat, area)
function onCastSpell(cid, var)
return doCombat(cid, combat, var)
end

teraz wklejamy do data/spells/spells.xml

<rune name="Super Magic Prison" id="2296" charges="1" lvl="10" maglv="5" mana="0" soul="0" exhaustion="1" prem="0" enabled="1" allowfaruse="1" script="super magic prison.lua"></rune>

Screen:
[link widoczny dla zalogowanych]

Uwaga !
Testowałem u siebie na silniku 8.1 ale podejrzewam że powinno też działać na 8.54 , jak nie będzie działać to troche "zmodernizuje" :]


Moim zdaniem jest to zupełnie nie potrzebne... : x
Sory, ale jeżeli ogar to ogar...Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Sob 8:11, 27 Lis 2010 Zobacz profil autora
Artur Xardas
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: exiva me : **

Post
Przydałaby się ta runka bo każdy z gildi slayers po zaatakowaniu spierdala do temple ; <


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:23, 27 Lis 2010 Zobacz profil autora
Verdius
Użytkownik
Użytkownik



Dołączył: 23 Lis 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
Jestem za tym zeby dodali cos takiego ;]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:32, 28 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum www.zenonia.fora.pl Strona Główna » Propozycje OTS Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin